| Kredyty | Zakładasz własną firmę? Nie zapomnij o stronie internetowej

Kredyty

Zakładasz własną firmę? Nie zapomnij o stronie internetowej

Nie ma znaczenia, w jakiej branży zamierzasz działać. Czy będzie to pieczenie ciast, wykonywanie biżuterii, usługi szwalnicze czy produkcja kabli – własna strona firmowa w Internecie jest niezbędna. Obecnie nawet małe lokalne sklepy docierają do swoich klientów poprzez interesujące oferty wysyłane na e-maila lub przekazywane przez fanpage’a na Facebooku. Strony internetowe to podstawa marketingowa. Dzięki […]

Nie ma znaczenia, w jakiej branży zamierzasz działać. Czy będzie to pieczenie ciast, wykonywanie biżuterii, usługi szwalnicze czy produkcja kabli – własna strona firmowa w Internecie jest niezbędna. Obecnie nawet małe lokalne sklepy docierają do swoich klientów poprzez interesujące oferty wysyłane na e-maila lub przekazywane przez fanpage’a na Facebooku.

Strony internetowe to podstawa marketingowa. Dzięki nim można dotrzeć do wybranej grupy docelowej i być z nią w stałym kontakcie. Zdobywanie nowych klientów niejednokrotnie odbywa się teraz poprzez wyszukanie usług danej firmy w sieci, a następnie skorzystanie z nich. Oczywiście nowi klienci pojawiają się także w kontekście polecenia znajomych lub zobaczenia szyldu na ulicy, jednak chcąc iść z duchem czasu nie zabierajmy sobie świetnej alternatywy, jaką są strony WWW.

Popularne i nie tak drogie jak mogłoby się wydawać projektowanie stron WWW to usługa, z której warto skorzystać jeszcze zanim nasza firma zostanie zarejestrowana. Zanim zaprosimy pierwszych chętnych do naszych produktów warto już mieć przygotowane pełne zaplecze marketingowe, aby w dniu otwarcia biznesu móc zacząć pełną parą działać zarówno z ulotkami i reklamą, jak i działaniami w sieci. O ile wcześniej nie zaczniemy tego robić.

Przy projektowaniu strony warto pomyśleć o ciekawej grafice na stronie. Przeglądnijmy firmowe wizytówki internetowe naszej konkurencji jednak nie po to, aby naszą stronę wykonać na ich wzór. Spróbujmy wymyślić coś więcej, co wyróżni nas na tle innych. Kierujmy się zasadą, że nasza strona powinna zostać zapamiętana, aby na nią powrócono. Zastanów się, jak w oryginalny sposób podejść do produktów w swojej branży.

Jakie elementy strony są dla nas istotne? Jakie zakładki i teksty powinny znajdować się, aby zapewnić pełnię informacji naszym potencjalnym klientom? Czego nie zamieszczać, żeby ich nie odstraszyć? Pamiętajmy, że korzystanie z darmowych szablonów może skutecznie zniechęcić potencjalnych użytkowników ze względu na wrażenie braku profesjonalizmu i możliwości wdrażania bardziej skomplikowanych funkcjonalności. Solidna firma nie będzie szukać oszczędności w miejscach, gdzie nie ma to sensu, gdyż późniejsze udoskonalania strony będą utrudnione poprzez zbyt małe zaawansowanie techniczne. Ponadto utrzymanie płatnej strony internetowej kosztuje grosze w skali roku.

Pozostałe wpisy o finansach i gospodarce:

recommended