| Bankowość | Kreowanie wizerunku firmy

Bankowość

Kreowanie wizerunku firmy

Kreowanie wizerunku firmy Działania promocyjne powinny obejmować nie tylko reklamę produktów i usług, ale również kształtować pożądany wizerunek firmy w oczach odbiorców. Najczęściej firma podejmuje działania, które przyniosą jej zaufanie opinii publicznej oraz pozytywny wizerunek. Z tego powodu firmy często powołują fundacje oraz przekazują środki finansowe na działalność społeczną, ochronę środowiska lub angażują się w […]

Kreowanie wizerunku firmy

Działania promocyjne powinny obejmować nie tylko reklamę produktów i usług, ale również kształtować pożądany wizerunek firmy w oczach odbiorców. Najczęściej firma podejmuje działania, które przyniosą jej zaufanie opinii publicznej oraz pozytywny wizerunek. Z tego powodu firmy często powołują fundacje oraz przekazują środki finansowe na działalność społeczną, ochronę środowiska lub angażują się w akcje społeczne. Bywa tak, że skuteczne public relations oraz zmiana polityki marketingowej i reklamowej może wypromować markę lub produkt, które wcześniej były negatywnie odbierane przez konsumentów. Specjaliści od kreowania wizerunku muszą brać pod uwagę uwarunkowania społeczne panujące w danym kraju. Podejmowane przedsięwzięcia w jednym państwie odebrane będą jako te o wysokiej wartości społecznej, w innym zaś negatywnie. Przyjęta linia public relations powinna być stale monitorowana oraz poddawana badaniom i ocenie opinii publicznej, aby umożliwić jej szybkie dostosowanie się do oczekiwań klienta.

Pozostałe wpisy o finansach i gospodarce:

recommended