Początkujący restauratorzy często popełniają bardzo podobne błędy, rozwijając powoli swój biznes: wielu z nich na przykład nie wie kompletnie jak dobierać personel. Kucharza oceniają na oko, patrzą na to, czy pije, czy jest punktualny oraz gdzie wcześniej pracował. Nie smakują jego dań, nie umawiają się na dni próbne, nie próbują skontaktować się z jego byłym szefem. Kelnerki wybiera się na podstawie wyglądu, a niekoniecznie na podstawie tego, jak bardzo te panie są efektywne w pracy oraz czy potrafią zorganizować sobie obsługę całej sali we w miarę sprawny sposób. Poza tym, nie zwraca się często uwagi na to, czy kelner jest z natury osobą, która umie służyć. Często także restauratorzy nie zwracają uwagi na czystość we własnej knajpie. Skupiają się mocno na wystroju, ale nie widzą już na przykład tego, że ich menu musi być wymieniane co jakiś czas, bo lepi się od brudu. Trzeba niestety zwrócić uwagę na to, że Polakom coraz trudniej dogodzić. Coraz więcej wiemy o jedzeniu i coraz chętniej reklamujemy nieprawidłowo wykonaną usługę.
Ciekawe wpisy:
Galerie jako centra edukacji – warsztaty i seminaria dla dorosłych
Galerie sztuki stają się coraz częściej centrami edukacji dla dorosłych, oferując warsztaty i seminaria. Dzięki nim można rozwijać pasje i zdobywać nowe umiejętności w przyjaznej atmosferze. Czy galerie staną się przyszłością edukacji?